wtorek, 13 listopada 2012

wyróżnienia

ponad  tydzień temu dostałam wyróżnienie od Cath a kilka dni temu od Dbającej, w związku z tym nadrabiam chwalenie się  i odpowiadam na pytania. pięknie dziękuję dziewczyny, to bardzo miłe :D
CATH
1.  Kot czy pies? PIES
2. Wypoczywasz w górach czy nad morzem? W GÓRACH ( a już cudownie jak ich stoki schodzą do morza)
3. Wolisz pisać piórem czy długopisem? PIÓREM
4. ulubiony serial? OGLĄDAM KILKA
5. Jaki kolro ścisn najbardziej lubisz? ostatnio CZERWONY I GRANATOWY
6. Długi sen czy długa kąpiel? DŁUGI PRYSZNIC
7. Jakie są Twoje ulubione kwiaty? TULIPANY
8. Jaki jest Twój ulubiony zapach? dzisiaj ŚWIEŻEGO CHLEBA
9. Smak z dzieciństwa? BUŁA Z CUKREM
10. Który Bond jest według Ciebie najlepszy? S. Connery, R.Moor, P. Brosman, D. Craig, inny? D.CRAIG
11. Łyżwy w zimie czy rolki w lecie? NIESTETY NI TO, NI TO


DBAJĄCA
1. Szarlotka czy sernik? SZARLOTKA NA GORĄCO może być z lodami
2. Spodnie czy sukienka? ZALEŻY
3. Czarny czy biały? CZARNY
4. Święta Bożego Narodzenia to dla mnie ... MAGIA
5.Każdy zasługuje na ... UŚMIECH
6. Dzień zaczynam od... MAKE UP'u
7. Codziennie dziękuję za... HM...?
8. Gdy się złoszczę to ... często PŁACZĘ 
9. Miłość=... ZAUFANIE
10. Nie zmieniłabym w sobie tego, że... W mIEJSCU NIE USIEDZĘ
11. Ostatnio uśmiałąm się do łez, kiedy.... NIE PAMIĘTAM, ALE MAM TAK CZĘSTO 
lista moich wyróżnionych i pytania do nich w kolejnych postach :) 
pozdrawiam - Kasia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

... wystukaj po torach do mnie list choćby w alfabecie Morse'a
moja ulica jeszcze twardo śpij jeśli tak chcesz w liście zostań... :D