sobota, 23 marca 2013

idea fix

to, co tak bardzo zaprzątało moje myśli, dzisiaj już mogę wyznać, to biusty i biustonosze. Musicie wiedzieć, moje drogie, że zostałam brafitterką! któż to? to taka ja, co robi bobrze innym paniom i ich biustom, a mianowicie dopasowuje biustonosze. Zainteresowałam się tematem zupełnie po prostu, z frustracji, że nie mogę sobie kupić porządnego stanika (porządnego w sensie w odpowiednim rozmiarze - niemałym z resztą). Zaczęłam szukać, czytać i myśleć. Przeszłam rekrutację i zostałam brafitterką So Chic - dystrybutora bielizyny. Współpracuję z firną podczas akcji brafittingowych w sklepach sprzedających ich marki. A oprócz tego uruchomiłam swoje mobilne usługi brafittingowe. Moja idea fix  - studio BRA już działa. Dobieram biustonosze i je sprzedaję, uśmiecham kobiety od ucha do ucha. Nie jedna już powiedziała, że jej biust wygląda w dobrze dobranym staniku jak milion dolarów  i nie jedna podziękowała za nowe cycki ;). Ale lubię to co robię!!!
Zapraszam na mojego drugiego bloga  http://studiobra.blogspot.com/  tam będę pisać o moich przygodach z brafittingiem :)

witam nowych obserwatorów, rozgośćcie się wygodnie
Pozdrawiam - Kasia

2 komentarze:

... wystukaj po torach do mnie list choćby w alfabecie Morse'a
moja ulica jeszcze twardo śpij jeśli tak chcesz w liście zostań... :D